POEZIA MIHAIELA

PENTRU   MIHAELA   /MICA/ –  FIICA MEA

Cu buze roșii de cireașă

cu ochi albaștri ca din stea

mai albă ca o dimineață

m-ai fericit de ziua mea

 

și nume ți-am găsit de vază

de la Mihai împrumutat

și-ai moștenit din a lui rază

și dorul lui, în suflet adunat

 

copilă blândă și sfioasă

erai un îngeraș din vis

și mă mândream : cât de frumoasă

comoara mea din Paradis….

 

mai gingașă ca o mireasă

mai dulce ca mierea din fag

purtai pe frunte stea aleasă,

ce lumina al casei prag

 

și ai crescut mândră fecioară

dar dorul de senine țări

a  sărăcit a mea căscioară

în toiul unei primăveri…

 

mă tind liană peste zare

peste-ocean m-avânt în zbor

dar două rădăcini de floare

mă țin la baștină cu dor

 

va fi o zi cea mai aleasă

la sărbătoarea mea, în zori

copii-mi  vor veni acasă

cu nepoțeii dulci ca flori…

 

și când mă plec cu fruntea-n rouă

și când anafură înfrupt

simt împlinirea mea supremă

că sunt măicuță pe pământ

 

nu obosesc să mă tot laud

că am și fiice, și fecior,

și strig, Pământul să m-audă:

copii de aur tuturor!

 Iulie  2011      Maria Botnaru

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la POEZIA MIHAIELA

  1. PIter_vlas zice:

    Citind aceasta poezie, m-a apucat un dor de verisori mei dragi, pe care îi iubesc si ii voi iubi intotdeuna! Va mulțumesc pentru această frumoasa poezie …

  2. Mulțumesc mult Petru, că urmărești blogul meu și pentru că ții la verișorii tăi. Te îmbrățișez cu drag!

Lasă un răspuns

